سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۳۴

اخبار

برکزاری کمیته امر به معروف و نهی از منکر در منطقه آغاجاری

برنامه ریزی برای اجرای فعالیت های فرهنگی در ایام محرم و سیاه پوش نمودن نمازخانه ها و معابر پر رفت و آمد از اهداف این جلسه بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت فرارسیدن دهه اول محرم و عزاداری حسینی و به همت پایگاه مقاومت بسیج قدر جلسه کمیته امر به معروف و نهی از منکر در دفتر رئیس خدمات پشتیبانی برگزار شد.

ابتدا رئیس خدمات پشتیبانی طی سخنانی ضمن تسلیت پیشاپیش ایام عاشورای حسینی به فلسفه قیام عاشورا اشاره کرد و گفت: امام حسین علیه السلام هدف از قیامش را اصلاح امت جدش بیان نمود و این اصلاح در حقیقت همان بجای آوردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر بوده است و امام معصوم در مقابل منکری به نام انحراف یزید از دین خدا ایستاد.

عبدالرضا شریفات برنامه ریزی برای ایام محرم را ضروری توصیف کرد و اظهار داشت: کمیته امر به معروف و نهی از منکر در حقیقت وظیفه پاسداشت راه امام حسین (ع) را به عهده دارد و بایستی برای حفظ این مسیر برنامه داشته باشد.

وی در ادامه به تشریح مصادیق منکر در محیط کار پرداخت و تاکید نمود: بی توجهی به ارباب رجوع و تعلل بی مورد در انجام کار آنها ، عدم رعایت شئونات اسلامی و پوشش غیر متعارف از مصادیق منکر است و بایستی در این زمینه دقت داشته باشیم تا هیچکدام از همکاران محترم دچار این لغزش ها نشوند.

سپس حجت الاسلام ساجدپور امام جماعت بیمارستان طی سخنانی ضمن تسلیت پیشاپیش ایام محرم ، از فعالیت کمیته امر به معروف و نهی از منکر تقدیر کرد و گفت: برپایی فریضه امر به معروف و نهی از منکر مثل نماز و روزه واجب است و بلکه اثرات مثبت این فریضه در سطح اجتماع ملموس تر از  سایر فرائض است.

در ادامه هر کدام از اعضا به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و در پایان مقرر گردید در طول دهه اول ماه محرم ، هر روز صبح قبل از آغاز تایم اداری مراسم پر فیض زیارت عاشورا همراه با سفره پر برکت صبحانه با حمایت مالی کارکنان داوطلب برگزار گردد.

همچنین مقرر گردید ضمن انجام مراسم روضه و سخنرانی بعد از نماز ظهر و عصر ، همایش امر به معروف و نهی از منکر نیز در سالن آمفی تئاتر بیمارستان در یکی از روزهای دهه اول محرم برنامه ریزی شود.

خبر
خبر
خبر

 

۹ شهریور ۱۳۹۸ ۱۲:۳۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۷۹۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید